Zákazník - Teka Servis

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Reklamace
 
Reklamace – Oprava
 
Před zadáním reklamace se prosím seznamte s naším reklamačním řádem, který upravuje vztah mezi Vámi a naší společností během reklamace. Formulář pro objednání servisní opravy platí pro záruční i pozáruční servis.

1. Co je nutné k nahlášení opravy?
Před nahlášením požadavku na opravu je nutné mít u sebe tyto údaje:  
    • Model výrobku
    • Výrobní číslo
    • Číslo VR
    • Prodejní doklad s přesným datem zakoupení
Štítek s modelem, výrobním číslem a číslem VR najdete na uvedených místech podle typu výrobků ZDE.

2. Pro vyřešení Vašeho požadavku vyplňte prosím OnLine formulář. Po odeslání ihned obdržíte číslo servisní objednávky, ve formátu RKxxxx/yy. Pokud je potřeba přiložit fotografie, vyplňte napřed formulář a následně zašlete dokumenty pod číslem RKxxxx/yy. Do 48 hodin budete kontaktováni pracovníkem našeho servisního střediska. OnLine formulář vyplňte kliknutím na následující obrázek:

3. Pro přiložení fotografie anebo jiného dokumentu klikněte prosím ZDE nebo pošlete email na adresu servis@teka-cz.cz, s odkazem na číslo Vaší reklamace RKxxxx/yy.

Pokud nebudete nejdéle do 48 hodin informováni o řešení Vašeho požadavku, kontaktujte Reklamační oddělení Teka CZ s.r.o. na čísle +420 733 331 291.

Jste-li OBCHODNÍ PARTNER, reklamaci je třeba zadat prostřednictvím formuláře určeného právě Vám, a to podle typu reklamace:
 




 
 
Copyright Teka CZ, 2017. All rights reserved.
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky